Запрошуємо на храмове свято!

06.02.2020

Сердечно запрошуємо до нас на храмовий празник! Свято Стрітення Господнього будемо відзначати у суботу, 15 лютого. Для нас - це особливий період, який хочемо розділити з Вами!

Впродовж цілого тижня будемо активно готуватися до свята, приймаючи цікавих доповідачів на конференціях. Запрошуємо парафіян брати активну участь в усіх науках та скористати із цього часу.

Програма:

10 лютого [понеділок]

08:00 - Божественна Літургія за здоров'я 

18:00 - Божественна Літургія за здоров'я18:45 - Конференція на тему «Рік Божого Слова» (доповідач - о. Василь Савчин)


11 лютого [вівторок]

08:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:45 - Конференція на тему «Історія УГКЦ за 40 хв.» (доповідач - о. Михайло Дзуль)

12 лютого [середа], РОЗКОЛЯДА

08:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:45 - Конференція на тему «Як не піддатися пропаганді в часи інформаційної війни»(доповідач - о. Іван Стефурак)

19:30 - Розколяда за участі колективів міста

13 лютого [четвер]

08:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:45 - Конференція на тему «Як будувати Живу Парафію» (доповідач - о. Йосафат Бойко, ВС)


14 лютого [п'ятниця]

08:00 - Божественна Літургія за здоров'я

18:00 - Велика Вечірня з Литією

18:45 - Конференція на тему «Сім'я - житло любові» (доповідач - о. Юрій Прилепський)

19:30 - Благословення мощами св. Валентина


15 лютого [субота]

09:00 - Утреня

10:00 - Божественна Літургія за здоров'я, освячення води, благословення свічок, мировання

18:00 - Божественна Літургія за здоров'я, освячення води, благословення свічок, мировання

© 2018 Парафія Стрітення ГнІХ | Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати